مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-04سياسي

80 درصد تحقیقات کشاورزی کشور در البرز صورت می گیرد


در این استان اعتقاد راسخی که در رابطه با توسعه علمی وجود دارد و 80 درصد تحقیقات کشاورزی کشور در البرز صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب و همچنین تبریک روز درختکاری، افزود: این شورا از جلسات بسیار مهم و مؤثر در راستای ریل گذاری مسیر توسعه استان در حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه البرز از علم و دانش می گذرد، ادامه داد: هر استانی فرصت ها، ظرفیت ها و محدودیت هایی دارد ولی البرز دارای ظرفیت های بسیاری است که فناوری و دانش از اهم آن می باشد.

شهبازی گفت: 80 درصد تحقیقات کشاورزی کشور در البرز صورت می گیرد و بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی و 150 برند ملی در این استان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه مکان بسیار مناسبی برای کارخانه فناوری البرز در نظر گرفته شد و احداث ان صورت گرفت، افزود: البرز در 11 ماهه سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل 112 درصد رشد صادرات است.

استاندار البرز گفت: در استان البرز از زمان حضور با توجه به اعتقاد راسخی که در رابطه با توسعه علمی استان دارم، شورای راهبری دانشگاه های استان را راه اندازی کرده و هر ماه یک جلسه با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تحقیقات کشاورزی کشور در البرز صورت می گیرد

80 درصد تحقیقات کشاورزی کشور در البرز صورت می گیرد