مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-04سياسي

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند


معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: نسل جوان موفقیت های چشمگیری برای آرمان های تمدن ساز نظام خواهند داشت؛ نسل جوان ما نسل انقلابی است که در بیانیه گام دوم انتظار می رود وظیفه استقامت بر آرمان های انقلاب را داشته باشند زیرا جوانان آرمان گرا هستند.

- زهرا عابدینی امروز 14 اسفندماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با محورت هویت دینی و ملی اظهار کرد: بیانیه گام دوم، نظریه نظام انقلابی است و با تاکید بر مشارکت جوانان تحقق پیدا می کند و راهکاری برای تمدن نوین اسلامی است و این راهکار جوانان هستند.

وی افزود: جوانان هستند که باید انقلاب را وارد مرحله تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی کنند و مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه، جوانان هستند.

عابدینی با اشاره به اینکه روح اصلی بیانیه امید است و باید این امید توسط جوانان رقم بخورد، تصریح کرد: ظرفیتی که 40 سال انقلاب را به این مرحله رسانده باید انقلاب را تحویل جوانان بدهد و در بیانیه گام دوم انقلاب آینده را متعلق به جوانان امروز می بیند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) تاکید داشتند حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم تر است و اگر قرار است آینده و چشم انداز روشنی برای انقلاب رقم بزنیم، همه نگاه ها به سمت جامعه جوان کشور است زیرا جوانان سرمایه اصلی کشور هستند که با فعالیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند

انتظار است جوانان بر آرمان های انقلاب استقامت کنند