مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-04ورزشي

صعودهایی که به دلیل کرونا کنسل شد/ برگزاری کلاس های آموزشی کوهنوردی با تعداد محدود


همه باشگاه ها دوره های آموزشی را با رعایت پروتکل ها برگزار می کنند ولی در مجموع کرونا آسیب زیادی به مجموعه ها و باشگاه های ورزشی و فعالیت ها وارد کرد.

- مهدی نصراصفهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان، پیرامون تغییرات به وجود آمده در یک سال اخیر با ظهور ویروس بود که با حضور نود ورزشکار از سراسر کشور صورت گرفت؛ در دیگر رقابت کوهنوردی استان کل جامعه سنگ نوردی و یخ نوردی استان در آن با رعایت پروتکل های بهداشتی گردهم جمع شدند و به رقابت پرداختند، همچنین مسابقات انتخابی تیم استان نیز طی هفته های اخیر انجام شد.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی گفت: همه باشگاه ها دوره های آموزشی را با رعایت پروتکل ها برگزار می کنند ولی در مجموع کرونا آسیب زیادی به مجموعه ها و باشگاه های ورزشی و فعالیت ها وارد کرد.

محمد سیدقلعه، کوهنورد اصفهانی نیز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن بر فعالیت های ورزشی اظهار داشت: کوهنوردی ورزشی جمعی است و به همین خاطر کرونا لطمه زیادی به تمرینات و مسابقات ما وارد کرد؛ هر سال ما صعود برون مرزی و شاخص داشتیم که در سال گذشته تمام صعودها کنسل شد.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته شاید حدود بیست صعود با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته ایم؛ اوایل شیوع ویروس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعودهایی که به دلیل کرونا کنسل شد/ برگزاری کلاس های آموزشی کوهنوردی با تعداد محدود

صعودهایی که به دلیل کرونا کنسل شد/ برگزاری کلاس های آموزشی کوهنوردی با تعداد محدود