مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-04سياسي

قرارگاه خاتم الانبیا طرح قطار شهری اردبیل را پیگیری می کند


با توافق شهرداری اردبیل و قرارگاه خاتم الانبیاء قرار است طرح انبوه بر ریلی تراموا در دستور کار پیگیری و اخذ مجوزهای قانونی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد انصاری شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به توافق اخیر شهرداری اردبیل با قرارگاه خاتم الانبیاء در قالب طرح جامع ترافیک برای بررسی همه جانبه احداث تراموا در اردبیل اظهار کرد: هر چند اخذ مصوبه از وزارت کشور در این زمینه سخت است اما امیدواریم با پیگیری های مستمر شرایط مناسب برای طراحی و اجرای انبوه بر تراموا در اردبیل به وجود آید.

وی تصریح کرد: شهرداری اردبیل در کنار اجرای این پروژه با هدف تسهیل در امر ترافیک و عبور و مرور ایمن در اردبیل با دانشگاه صنعتی شریف قراردادی را به امضا رسانده تا زمینه اجرای مرکز کنترل ترافیک و مانیتورینگ در شهر اردبیل به وجود آید.

انصاری افزود: اجرای این پروژه در شهر اردبیل می تواند تسهیل گر امر ترافیک و عبور و مرور شهری بوده و به نوعی از بار ترافیکی و مشکلات ناشی از آن بکاهد.

وی به لایحه شهرداری اردبیل برای صدور مجوزهای لازم با هدف طراحی و نظارت بر احداث چهار پل غیر همسطح در شهر اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء خاطر نشان کرد: برای طراحی پل های جام جم، آقاباقر و نیایش 9 میلیارد تومان و نظارت بر تقاطع های جام ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیا طرح قطار شهری اردبیل را پیگیری می کند

قرارگاه خاتم الانبیا طرح قطار شهری اردبیل را پیگیری می کند