مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-04ورزشي

«بدنسازی» قهرمان پرورترین رشته ورزشی در دیواندره است


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان دیواندره گفت: رشته بدنسازی در یک دهه گذشته به واسطه تلاش مربیان و باشگاه داران قهرمان پرور ترین ورزش دیواندره بوده و هر ساله عناوین مختلف انفرادی و تیمی در سطح استان و کشور کسب می شود.

- آزاد رحمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ورزش بدنسازی در شهرستان دیواندره بیشتر از سه دهه قدمت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اوایل دهه هفتاد با تلاش مربیانی همچون زنده یاد جلال نسرینی و طالب قوشچی رشته بدنسازی به مردم دیواندره معرفی شد و بعد از فراهم شدن بستر مناسب برای رونق این رشته در دهه هشتاد بدنسازی به یکی از رشته های پرطرفدار در بین ورزشکاران این شهرستان تبدیل شد.

وی افزود: به علت علاقه مندی جوانان، تعداد باشگاه های بدنسازی در این شهرستان در دهه 80 افزایش پیدا کرد و در حال حاضر بدنسازی جز ورزش های پرطرفدار و قهرمان پرور دیواندره به شمار می رود.

به گفته وی، 9 باشگاه آقایان و دو باشگاه ویژه بانوان در رشته بدنسازی در شهرستان دیواندره مشغول به فعالیت هستند و نیز گفت: باشگاه های بدنسازی به عنوان پیشگامان عرصه سلامت جز نخستین صنف هایی بودند که به مدت چهار ماه به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بدنسازی» قهرمان پرورترین رشته ورزشی در دیواندره است

«بدنسازی» قهرمان پرورترین رشته ورزشی در دیواندره است