مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-04ورزشي

افزایش 5 درصدی ازدواج بعد از 25 سال در کشور


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: طی سال جاری بعد از 25 سال افزایش 5 درصدی ازدواج در کشور را داریم و کرمان رتبه سوم در این زمینه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی تندگویان ستاد ساماندهی امور جوانان استان با محوریت هویت دینی و ملی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب تحول گرا و آینده نگر است و وظیفه تمام نهادها این است که روند اقدامات را بر اساس بیانیه بررسی مجدد کنند زیرا به اصلاح ساختار برآیند و هم افزایی نیاز است.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات کشور این است وقتی یک دستگاه وارد موضوعی می شود بقیه دستگاه ها خود را کنار می کشند در حالی که دستور رهبری دستور حاکمیتی و لازم الاجرا برای همه دستگاه هاست.

تندگویان ادامه داد: دستگاه ها پایش عملیاتی نسبت به حضور جوانان در بخش های مختلف را داشته باشند تا مصوبات در کرمان بیداد می کند و این در شرایطی ست که با اجرای پروژه ها در روستاها می توان از مهاجرت جوانان جلوگیری کرد.

تندگویان بیان داشت: 3 هزار و 700 تشکل جوانان با حدود 2 میلیون عضو در کشور داریم و حتی یک نفر دستگیری در اغتشاشات سال های اخیر از بین این اعضا نداشتیم.

حفظ انقلاب باید به دست جوانان اتفاق افتد معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور هم در این نشست اظهار داشت:  توجه به مسئله جوانان و نقش آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی ازدواج بعد از 25 سال در کشور

افزایش 5 درصدی ازدواج بعد از 25 سال در کشور