مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-04اجتماعي

حمایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تولیدات داخل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران حومه؛ فرنوش نوبخت افزود: حرکت های بزرگی در بخش مهندسی و عملیات انجام شده است و با تکیه بر تجربه 22 سال بهره برداری از مترو و توانایی علمی توانسته .

- ، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران حومه؛ فرنوش نوبخت افزود: حرکت های بزرگی در بخش مهندسی و عملیات انجام شده است و با تکیه بر تجربه 22 سال بهره برداری از مترو و توانایی علمی توانسته ایم کارهای خوبی در کاهش سرفاصله حرکت قطارها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما سعی کرده ایم از تمام ناوگان تا حدی که امکان داشت برای خدمات رسانی به شهروندان استفاده کنیم و تمام تلاش خود را کرده ایم که با توجه به کمبودها مشکلاتمان را به مردم انتقال ندهیم و با بهترین شرایط خدمات رسانی کنیم اما برای ادامه خدمت نیاز به همراهی و کمک های کافی برای تعمیرات اساسی قطارها داریم.

نوبخت با اشاره به اینکه 31 رام قطار نسل اولی نیاز مبرم به تعمیرات اساسی دارند افزود: امسال تنها 20 میلیارد تومان از بودجه در قالب اوراق مشارکت برای سال 1400 پرداخت شد که رقم خیلی کمی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: طی سه سال گذشته قطعات زیادی از جمله هند ریل پله برقی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تولیدات داخل

حمایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تولیدات داخل