مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-04اجتماعي

رنج کوه پیمایی در برف دانش آموزان اشکوری برای شرکت در کلاس شاد


دانش آموزان لسبو در اشکورات رحیم آباد رودسر برای شرکت در کلاس مجازی شاد رنج کوه پیمایی یک کیلومتری در برف را به جان می خرند.

- رحیم آباد در شهرستان رودسر یکی از روستاهایی است که مردم آن دیار به شدت از نعمت اینترنت محروم هستند.

به گفته اهالی، روستای لسبو فاقد اینترنت و زیرساخت های اینترنتی است و طی سال های اخیر به خصوص از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت ها به صورت اینترنتی انجام می شود؛ و نبود اینترنت موجب بازماندن دانش آموزان و مردم این روستاها از آموزش های مجازی و بسیاری از فعالیت های دیگر شده است.

خانواده های لسبویی در گفت وگو با فارس گفته اند نداشتن اینترنت مشکل اصلی دانش آموزان است و آموزش مجازی و شبکه شاد، در این روستا هیچ معنایی برای دانش آموزان ندارد و مجبورند در فصل سرما و برف برای شرکت در کلاس درس مجازی هرروز حدود یک کیلومتر یا بیشتر راه را طی کنند تا به بالای کوه رفته و شاید در نقطه ای از کوه که اینترنت با سرعت کم وصل می شود بتوانند درس بخوانند.

مسؤولین محلی لسبو معتقدند بهبود وضعیت زیرساختی و همچنین برقراری اتصال دائمی به اینترنت بخش زیادی از مشکلات مردم این روستاها را کاهش خواهد داد و ازاین رو نامه ای نیز از سایت همراه اول ، ارتباطات سیار گیلان و مخابرات شهرستان با نصب رادیو و میکرو BTS، مشکل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج کوه پیمایی در برف دانش آموزان اشکوری برای شرکت در کلاس شاد

رنج کوه پیمایی در برف دانش آموزان اشکوری برای شرکت در کلاس شاد