مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-04سياسي

مایک پنس سکوتش را شکست و دموکرات ها را محکوم کرد


معاون رییس جمهوری پیشین آمریکا در اظهارنظری مهم از زمان شورش شش ژانویه، دموکرات های مجلس نمایندگان را بابت پیشنهاد اصلاحات انتخاباتی گسترده و ضد فساد محکوم کرد واین اقدام را غصب قدرت نامشروع به دست چپ ها خواند.

- معاون رییس جمهوری پیشین آمریکا در اظهارنظری مهم از زمان شورش شش ژانویه، دموکرات های مجلس نمایندگان را بابت پیشنهاد اصلاحات انتخاباتی گسترده و ضد فساد محکوم کرد واین اقدام را "غصب قدرت نامشروع به دست چپ ها" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، اظهارات مایک پنس، معاون پیشین دونالد ترامپ از این جهت اهمیت دارد که او از زمان شورش کنگره در اوایل ژانویه سکوت اختیار کرده بود.

معترضان در آن زمان شعار مایک پنس اعدام شود سر می دادند و این تحولات پس از آن رخ داد که ترامپ با طرح ادعایی گفت پنس میتواند جلوی تایید آرای الکترال را بگیرد.

مایک پنس چهارشنبه در مطلبی برای دیلی سیگنال بار دیگر ادعاهایی درباره انتخابات 2020 و وقوع تخلف های گسترده در رای گیری مطرح کرد.

در حالیکه مواردی از وقوع تخلف در هر انتخاباتی دیده میشود، مقامهای ایالتی و فدرال آمریکا امنیت و انسجام انتخابات سوم نوامبر 2020 را تایید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایک پنس سکوتش را شکست و دموکرات ها را محکوم کرد

مایک پنس سکوتش را شکست و دموکرات ها را محکوم کرد