مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 22:152021-03-03فرهنگي

ده نمکی: بخشی از «دادستان» بر اساس خاطراتم بود/ پیشنهاد وزارت را قبول نکردم


نمی خواستم حرف اصلی سریال قربانی دعواهای جناحی شود و یک دولتی بگوید دارند ما را می زنند و یک مجلسی بگویند ما را می گویند برای همین سعی کردم شخصیت های این سریال ما به ازای عینی نداشته باشند.

- خبرگزاری فارس-گروه رادیو و تلویزیون:  مسعود ده نمکی یکی از کارگردان های مطالبه گر سینما و تلویزیون است و در این سال ها هر کاری را ساخته به نوعی یک مطالبه مردمی در آن مطرح بوده است.

از عدالت خواهی و .

گفت و گو کردیم.

    ** آقای ده نمکی ایده کلی داستان این سریال از کجا آمده بود؟ آیا شخصیت های سریال دادستان ما به ازای بیرونی دارند؟ -به صورت داستانی در دل این قصه گنجانده شد و بعضی از این شخصیت ها ما به ازای بیرونی دارند و برخی تخیلی هستند.

** کدامیک ما به ازای بیرونی دارند؟ -شاید کسانی که تیترهای نشریات من را خوانده باشند و سخنرانی های من را در بین تشکل های دانشجویی که به صورت ماهیانه دعوت می کنند و می روم را دیده باشند می بینند که این خط فکری در خصوص مطالبه گری در حرف هایم وجود دارد.

اینجا هم می بایست در دل داستان می آمد و شخصیت آذر، عماد و ابوذر به نوعی خاطرات خودم و بچه های جریان عدالت خواهی هستند که در این سریال سینمایی یا دراماتیزه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده نمکی: بخشی از «دادستان» بر اساس خاطراتم بود/ پیشنهاد وزارت را قبول نکردم

ده نمکی: بخشی از «دادستان» بر اساس خاطراتم بود/ پیشنهاد وزارت را قبول نکردم