مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-03ورزشي

میلان 1 - 1 اودینزه؛ فرار از شکست در دقیقه 97


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلان در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی روی دروازه اودینزه نبود، با پنالتی دقیقه 96 فرانک کسیه از شکست گریخت.

- میلان در خانه خود در ثانیه های پایانی از شکست برابر اودینزه گریخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، میلان در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی روی دروازه اودینزه نبود، با پنالتی دقیقه 96 فرانک کسیه از شکست گریخت.

در صورت پیروزی اینتر در بازی فردا شب، اختلاف این تیم با صدر جدول به شش امتیاز افزایش یافته و فتح اسکودتو دشوارتر از همیشه شود.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 20 و با نفوذ براهیم دیاز در محوطه برای میلان ایجاد شد، اما ضربه پای راست او را موسو مهار کرد.

دقایقی بعد نستروفسکی با ضربه ای والی از فاصله ای قابل توجه دروازه میلان را تهدید کرد، اما شوت این بازیکن خیلی دقیق نبود و راهی به دروازه روسونری نیافت.

در اواسط نیمه اول و روی ارسال ساندرو تونالی از روی یک موقعیت ایستگاهی میلان صاحب فرصت خوبی شد، اما ضربه آکروباتیک رافائل لئائو توسط موسو مهار شد.

در دقیقه 40 کاستخیو با ورود به محوطه جریمه می توانست گل اول میلان را وارد دروازه اودینزه بکند، اما ضربه او را موسو با پا مهار کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلان 1 - 1 اودینزه؛ فرار از شکست در دقیقه 97

میلان 1 - 1 اودینزه؛ فرار از شکست در دقیقه 97