مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:352021-03-03سياسي

محکومیت قطعی حقوقی آمریکا در پی دعوای استرداد اموال رسانه ملی


معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما گفت: مطابق رای دیوان، دولت آمریکا محکوم به استرداد اموال متعلق به صداوسیما ظرف 4ماه شده که پس از انقضاء مهلت مذکور مکلف خواهد بود جمعا 1 میلیون و 238 هزار و 110 دلار به سازمان صداوسیما بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن گروسی درباره محکومیت قطعی حقوقی آمریکا در پی دعوای استرداد اموال رسانه ملی نوشت: سال 1399 را در حالی به پایان می­ بریم که در کنار سختی­ های فراوان ناشی از تحریم­ های ظالمانه علیه ملت ایران و شیوع بیماری قطعی در آمد.

مطابق رای دیوان، دولت آمریکا محکوم به استرداد اموال متعلق به صداوسیما ظرف چهار ماه شده است که پس از انقضاء مهلت مذکور و عدم اقدام به استرداد، مکلف خواهد بود مبلغ نهصد و هشتاد و پنج هزار و ششصد و بیست و پنج دلار آمریکا بابت ارزش وسایل، به علاوه خسارتی به میزان دویست و پنجاه و دو هزار و چهارصد و هشتاد و پنج دلار (جمعا یک میلیون و دویست و سی و هشت هزار و یکصد و ده دلار) به سازمان صداوسیما بپردازد.

این رأی ارزشمند که با ارائه مستندات، دفاعیات و لوایح متقن و با بهره­ گیری از تجارب علمی و عملی حقوقدانان مجرب رسانه ملی، با همکاری مرکز امور حقوقی بین ­المللی ریاست­ جمهوری به دست آمده است، گامی بلند در دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران و به ­ویژه پاسداری از منافع ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت قطعی حقوقی آمریکا در پی دعوای استرداد اموال رسانه ملی

محکومیت قطعی حقوقی آمریکا در پی دعوای استرداد اموال رسانه ملی