مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-03اقتصادي

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز از 15 اسفند شروع و تا 15 فروردین سال آینده در این استان ادامه دارد.

- حیدر میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و متعاقب آن افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای نوروزی، تعزیرات حکومتی نیز بر اساس وظایف قانونی درجهت صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از مصرف کنندگان و همچنین مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی و ایجاد تعادل در بازار، خصوصاً رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر قیمت مایحتاج ویژه سال نو، طبق سنوات گذشته طرح ویژه نظارتی نوروز را با رویکرد پیشگیرانه در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از 15 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: در این طرح تمرکز بر کالاهای مورد تقاضای ویژه ی نوروز همچون میوه، آجیل، شیرینی و ارائه ی خدمات عمومی همچون اتوبوس ها و تعمیرگاه ها است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: این طرح با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و رؤسای شعب تعزیرات به همراه بازرسان اداره صمت و دیگر ارگان های مرتبط طی 2 نوبت صبح و عصر در قالب گشت مشترک با موضوع بازرسی دقیق تر از بازار شب عید انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند در سیستان و بلوچستان