مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-03اقتصادي

لزوم تسریع در جذب تسهیلات کم بهره کرونا در خوزستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار و تعطیلی اصناف، تسهیلاتی از سوی مرکز در نظر گرفته شده است؛ بخشی از این تسهیلات باقی مانده که باید به صورت فوری و با هماهنگی بانک های عامل و دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر این تسهیلات .

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار و تعطیلی اصناف، تسهیلاتی از سوی مرکز در نظر گرفته شده است؛ بخشی از این تسهیلات باقی مانده که باید به صورت فوری و با هماهنگی بانک های عامل و دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر این تسهیلات کم بهره جذب و به متقاضیان اعطا شود.

مهرداد نیکو در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان که امروز (13 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان با سه دستور کار برگزار شد.

یکی از دستور کارها بحث تسهیلات جهش تولید بود که بر اساس آن 28 طرح بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری می توانند از تسهیلات با یارانه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بانک های عامل این طرح ها مشخص و قرارداد عاملیت با بانک ها منعقد شده است و در مرحله بعد، قراردادها به سازمان برنامه و بودجه ارسال می شوند تا به این طرح ها تسهیلات کم بهره تعلق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در جذب تسهیلات کم بهره کرونا در خوزستان

لزوم تسریع در جذب تسهیلات کم بهره کرونا در خوزستان