مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-03فناوري

815 سایت BTS در کردستان به مشترکان تلفن همراه خدمات ارائه می دهد


815 سایت BTS با تکنولوژی های 3G ,2G و 4G در استان وجود دارد که به مشترکان تلفن همراه خدمات ارائه می دهند.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با اشاره به وجود 815 سایت BTS با تکنولوژی های 3G ,2G و 4G در کردستان اظهار کرد: سایت های موجود در استان به 2 میلیون و 229 هزار و739 مشترک تلفن همراه خدمات ارائه می دهد.

وی به راه اندازی سه سایت جدید تلفن همراه در مرکز استان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات و سرویس های شبکه ارتباطات سیار در نقاط مورد نظر با سرمایه گذاری 60 مبلیارد ریال انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه سایت های ایجاد شده در شهرک زاگرس، شهرک ساحلی و فاز 2 شهرک سعدی سنندج قابلیت ارائه خدمات به تعداد چشمگیرِ مشتریان تلفن همراه را دارند، افزود: این مهم در راستای تحقق اهداف و برنامه های کاری مخابرات و همچنین رعایت اصل مشتری مداری صورت گرفته است.

نصب تکنولوژی های 3G و 4G بر روی سایت های جدید در سنندج حکمت اظهارداشت: بر روی سایت های احداث شده در این نقاط، تکنولوژی های 3G و4G نصب و راه اندازی شده اند که مشتریان تلفن همراه اول مخابرات می توانند پیام های خود را از طریق صدا و تصویر با سرعت و کیفیت بالاتر با بهره گیری از اینترنت همراه به مخاطب مورد نظر ارسال نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

815 سایت BTS در کردستان به مشترکان تلفن همراه خدمات ارائه می دهد

815 سایت BTS در کردستان به مشترکان تلفن همراه خدمات ارائه می دهد