مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-03سياسي

ایجاد توقف گاه هایی برای حدود 14 هزار وسیله نقلیه در اطراف حرم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از ایجاد توقف گاه هایی برای 10 تا 14 هزار وسیله نقلیه در اطراف شارستان در طرح حریم رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از ایجاد توقف گاه هایی برای 10 تا 14 هزار وسیله نقلیه در اطراف شارستان در طرح حریم رضوی خبر داد.

سید کمال الدین میرجعفریان امروز در نشست خبری که در رابطه با طرح تفصیلی حریم رضوی در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جلسات فشرده و کارشناسی در بدنه دستگاه های اجرایی، در سطح استان و حتی در سطح ملی برای این موضوع برگزار شد.

با یک خرد جمعی این طرح هم در کمیسیون ماده 5 و هم در شورای عالی شهرسازی و معماری مورد تصویب قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به رسمیت شناختن حقوق مالکانه، محور اجرای طرح عمدتا خود مردم و در کنار آن دستگاه های خدمات رسان به ویژه مدیریت شهری خواهد بود.

امیدواریم برنامه اجرایی به سرعت توسط مردم و کسانی هم که در این بافت در طول سال های گذشته، مجوزهای رسمی داشتند در ارتباط با آن ضوابط و مقرراتی که پیش بینی شده، پیش رود.

وی با اشاره به اینکه مسائل عمومی از جمله بحث ترافیک و پارکینگ ها دغدغه اصلی مجاورین و زائرین بوده، در خصوص حفظ هویت تاریخی و معنوی بافت اطراف حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد توقف گاه هایی برای حدود 14 هزار وسیله نقلیه در اطراف حرم

ایجاد توقف گاه هایی برای حدود 14 هزار وسیله نقلیه در اطراف حرم