مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-03سياسي

نقش «وقف» در جامعه امروز ایران


در دوران تحریم ها دولت در تعامل با خیریه ها می تواند نقش تسهیل گری داشته باشد، اگر دولت نقش تسهیل گری خود در بخش صدور مجوز، ابزار مالیاتی به خوبی ایفا کند بسیاری از فشارها از روی دوش دولت برداشته می شود و خیریه ها می توانند براساس این رویه به دهک های پایین کمک کنند.

- در دوران تحریم ها دولت در تعامل با خیریه ها می تواند نقش تسهیل گری داشته باشد، اگر دولت نقش تسهیل گری خود در بخش صدور مجوز، ابزار مالیاتی به خوبی ایفا کند بسیاری از فشارها از روی دوش دولت برداشته می شود و خیریه ها می توانند براساس این رویه به دهک های پایین کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین روز از برگزار سومین همایش خیرماندگار نشست مجازی مطالعه و ارزیابی تجربه های ملی در حوزه حکمرانی امور خیر ذیل موضوعات بازاریابی وقف برای ترویج و توسعه فرهنگ وقف ، مطالعه جامعه شناختی عوامل موثر بر مشارکت خیرین در مراکز درمانی خیریه ، مدل سازی عامل بنیان نقش تسهیل گرانه نظام حکمرانی در امر خیر به عنوان راه کاری برای کاهش اثر تورمی تحریم ها در ایران و سناریویی بر انجام فعالیت های خیرخواهانه برگزار شد.

بازاریابی وقف برای ترویج و توسعه فرهنگ وقف در بخش اول این وبینار سعید مسعودی پور محقق و نویسنده با ارائه مقاله ای در چهارچوب بازاریابی وقف برای ترویج و توسعه فرهنگ وقف اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش «وقف» در جامعه امروز ایران

نقش «وقف» در جامعه امروز ایران