مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:362021-03-03سياسي

10 درصد جمعیت کردستان توانجو هستند/از نقد منصفانه استقبال می کنیم


متاسفانه 10 درصد جمعیت استان را جامعه معلولان تشکیل می دهد که انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به این قشر تمام توان خود را به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: حدود 10 درصد از جمعیت استان را جامعه معلولان تشکیل می دهند که باید به نیازها و دغدغه های این افراد توجه ویژه شود.

وی افزود: طی چند سال اخیر شاهد افزایش حمایت ها از جامعه توانخواه استان هستیم اما باید حمایت ها از این قشر بیشتر شود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باید قانون حمایت از حقوق معلولان به صورت کامل در استان اجرایی شود لذا انتظار داریم که مسئولان و مدیران به آسانی از کنار جامعه.

معلولان عبور نکنند.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به تصویب بیش از 28 هزار میلیارد ریال اعتبار در جریان سفرهای معاون اول رییس و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم اصحاب رسانه در کنار نواقص و مشکلات در استان به خدمات و فعالیت های مثبت هم توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: از نقد منصفانه استقبال می کنیم و آمادگی داریم به اصحاب رسانه در قالب سوالات و نقدهای منصفانه پاسخگو باشیم اما متأسفانه عده ای در استان تنها نواقص را می بینند و به موفقیت ها و خدمات توجهی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد جمعیت کردستان توانجو هستند/از نقد منصفانه استقبال می کنیم

10 درصد جمعیت کردستان توانجو هستند/از نقد منصفانه استقبال می کنیم