مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:072021-03-03اقتصادي

فعال کردن واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر در مدیریت بحران است


مدیرکل امور استان های وزارت صمت گفت: فعال کردن واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر در مدیریت بحران است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور استان های وزارت صمت گفت: فعال کردن واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر در مدیریت بحران است.

ایرج حسن پور در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی بروجرد که عصر 13 اسفندماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بروجرد به عنوان قطب صنعتی استان لرستان و کشور می تواند در بی اثر کردن تحریم کارساز باشد.

وی تصریح کرد: نمونه بارز این صنایع، داروسازی اکسیر و داروسازی فارمد زاگرس پارس است که بیشترین سهم صادرات داروی انسانی و دامی را در کشور دارند.

مدیرکل امور استان های وزارت صمت خاطرنشان کرد: احیاء واحدهای صنعتی که به هر دلیل از چرخه تولید خارج شده اند، بازگرداندن آن ها از برنامه های مهم دولت است.

حسن پور اضافه کرد: احیا واحدهای صنعتی غیرفعال از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری و با شناسایی واحدهای تعطیل و راکد یا واحدهایی که با ظرفیت پایین کار می کنند کارشناسی مجدد با حفظ اشتغال و کارآفرینی موانع تولید برطرف و احیا کنند.

وی بیان کرد: در این راستا سیاست مسئولان وزارت صمت و سایر زیرگروه ها برداشتن موانع از مسیر حرکت واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال است تا با اعطای تسهیلات سرمایه در گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال کردن واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر در مدیریت بحران است

فعال کردن واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر در مدیریت بحران است