مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-03سياسي

مجلس تحقیق و تفحص از مالیات اپراتورها را کلید می زند


رییس کمیته فرهنگی و جمعیت کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در مجلس گفت: مجلس درباره عملکرد و هزینه کرد حق السهم دولت از اپراتورها تحقیق و تفحص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان قاضی زاده هاشمی در یک برنامه تلوزیونی در واکنش به اظهارات وزیر ارتباطات درباره مصوبه بودجه ای مجلس درباره درآمد دولت از حق السهم اپراتورها، گفت: آماده گفت وگو و مذاکره با آذری جهرمی در هر برنامه تلویزیونی درباره عملکرد وزارت ارتباطات و همچنین هزینه کرد حق السهم اپراتورها در تمام این سالهای وزارت ایشان هستم تا مشخص شود که حق السهم دولت چقدر بوده و کجا هزینه شده است.

سازمان برنامه و بودجه، معیار و ملاک مجلس در تصمیمات بودجه ای است رییس کمیته فرهنگی و جمعیت کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در مجلس، یادآور شد: دولت برخی پیشنهادات مجلس درباره مبلغ نفت، مالیات بر ارزش افزوده، حقوق ورودی گمرک، یا وروردی خودرو را نپذیرفت و در لایحه اصلاحی مبالغ را اصلاح کرد اما یکی از مواردی که دولت آن را تغییر نداد، عدد متعلق به حق السهم دولت از اپراتورها بود.

وی تصریح کرد: آنچه از طرف دولت ملاک و مورد توجه مجلس است، اظهارات آذری جهرمی نیست، ایشان وزیر است، سند و حرف و مبنای دولت و آنچه در هیأت دولت مصوب می شود، اظهارات سازمان برنامه و بودجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تحقیق و تفحص از مالیات اپراتورها را کلید می زند

مجلس تحقیق و تفحص از مالیات اپراتورها را کلید می زند