مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-03اقتصادي

کاهش فوتی های ناشی از غرق شدگی در اردبیل


سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان شاهد کاهش قابل توجه آمار فوتی های ناشی از غرق شدگی هستیم.

- علیرضا فرخی با اعلام این خبر، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 نفر از هم استانی ها در اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که عدد 19 را نشان می داد، کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد مردان غرق شده امسال هفت نفر و تعداد زنان سه نفر ثبت شده است، افزود: از این تعداد یک نفر در اردیبهشت ماه ، دو نفر در خرداد ماه، سه نفر در تیرماه ، سه نفر در مرداد ماه و نهایتا یک نفر در شهریور ماه جان باخته اند و در چهار ماه منتهی به پاییز و زمستان هیچ مورد فوتی به علا غرق شدگی ثبت نشده است.

فرخی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، 22 نفر از هم استانی ها با علت غرق شدگی فوت شده بودند که بیشترین تعداد 10 نفر در اردیبهشت ماه اعلام شده است.

سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل با اشاره به توصیه هایی برای پیشگیری از غرق شدگی در رودخانه ها، کانال ها و آب های کم عمق، تصریح کرد: آشنایی با فنون اولیه شنا، آشنایی با محدودیت های محل شنا و رعایت آنها، اطلاع از وضعیت عمق آب، عدم شنا در محیط هایی که غریق نجات حضور ندارد، توجه به علائم ایمنی و تابلوهای هشدار کنار سواحل و رودخانه ها و عدم شنا بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فوتی های ناشی از غرق شدگی در اردبیل

کاهش فوتی های ناشی از غرق شدگی در اردبیل