مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-03سياسي

رفع مشکلات فرهنگی کرمانشاه نیازمند یاری تمامی مردم است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رفع مشکلات فرهنگی این استان نیازمند یاری تمامی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی نیازمند جلوگیری از پراکنده کاری است و باید روی چند مبحث معین همچون بد جلوه دادن چهره کرمانشاه در فضای مجازی پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه چهره نامطلوب کرمانشاه در فضای مجازی خلاف واقعیت است، افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه، دوری از فضای مجازی، اینترنت و تلویزیون غیرممکن است و هیچکس نمی تواند مانع از پیشرفت آن شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: برجسته کردن داشته های این استان و جلوگیری از منفی بافی در فضای مجازی ضروری است.

علما با اشاره به تدارکاتی که به مناسبت فرارسیدن ماه های مبارک از جمله رمضان در کشورهای عربی انجام می شود، گفت: این اقدامات همچون اقدامات صورت گرفته برای عید نوروز است که در این زمینه باید کوشش کنیم و مژده فرارسیدن ماه های مبارک را به مردم بدهیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه رفع مشکلات فرهنگی کرمانشاه نیازمند کمک تمامی افراد این جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات فرهنگی کرمانشاه نیازمند یاری تمامی مردم است

رفع مشکلات فرهنگی کرمانشاه نیازمند یاری تمامی مردم است