مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-03ورزشي

چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات ورزشی یگان های ویژه ناجا شد


فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان از اختتامیه مسابقات دو گانه در سطح یگان های ویژه ناجا با معرفی نفرات برتر تیمی و انفرادی به میزبانی این یگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالفضل فقیهی در حاشیه مراسم معرفی برترین های مسابقه دوگانه یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات دوگانه آبی و خاکی، 93 ورزشکار با 29 تیم از سراسر کشور در مسابقات شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را علاوه بر بالا بردن سطح آمادگی جسمانی کارکنان، تقویت روحیه نشاط و خود باوری در بین کارکنان عنوان کرد و افزود: این دوره از مسابقات با شرکت نفرات برتر این رشته ورزشی در سطح ناجا و نیروهای مسلح در مقاطع سنی زیر 30سال و بالای 30 سال برگزار شد.

  فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات را آماده سازی و محک زدن نفرات و تیم های برتر یگان ویژه برای شرکت در مسابقات در سطح ناجا و نیروهای مسلح کشور برای شرکت در مسابقات جهانی نیروهای مسلح برای سال آینده دانست و بیان کرد: این دوره از مسابقات با برتری تیم های یگان چهار محال و بختیاری، تیپ یکم امیرالمومنین (ع) و یگان ویژه استان هرمزگان به ترتیب در مقام های اول تا سوم به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات ورزشی یگان های ویژه ناجا شد

چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات ورزشی یگان های ویژه ناجا شد