مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-03سياسي

هفت تپه آغاز راه ما است


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویا جادی؛ پس از کش و قوس ‎ ‎ های فراوان شنیده ها حاکی از آن است که بعد از تأخیری به قدمت عمر نوح دستگاه قضایی قصد ورود به پرونده هفت تپه و رأی به لغو واگذاری و خلع ید اسدبیگی دارد.

- هفت تپه فقط یک نمونه از ده ها واگذاری ای بود که به نتیجه مطلوب نرسید و در ادامه برای سر و سامان دادن به وضعیت موجود باید در بعد کلان تری دست به اصلاح روند خصوصی سازی و بازنگری در اصل چهل و چهارم قانون اساسی زد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، پویا جادی؛ پس از کش و قوس ‎ ‎ های فراوان شنیده ها حاکی از آن است که بعد از تأخیری به قدمت عمر نوح دستگاه قضایی قصد ورود به پرونده هفت تپه و رأی به لغو واگذاری و خلع ید اسدبیگی دارد.

با اینکه هنوز اخبار و شنیده ها در این مورد، قطعی و مورد اطمینان نیست، امید به نتیجه بخش بودن مطالبه گری ایجاد شده است و تلاش های وقت اضافه ی اقتصاددان های لیبرال نیز موثر واقع نشده است و سرانجام قوه ٔقضاییه حاضر به پذیرش تخلفات شد.

یکی از دلایلی که به این امید می افزاید، رفتارهای مشابه چند روزِ گذشته ی اسدبیگی و مالک پیشین کشت و صنعت مغان(ژائله) _در تخلیه و سرقت دقیقه نود از املاک و دارایی های شرکت_ است که با سرعت هر چه تمام تر و زیر سایه ی نهاد های نظارتی به راحتی آب خوردن صورت گرفت و هیچ واکنشی هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت تپه آغاز راه ما است

هفت تپه آغاز راه ما است