مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-03ورزشي

با مجیدی سه دور مذاکره کردیم/ برای فرهاد شرط نگذاشتیم


مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برای انتخاب فرهاد مجیدی سه دور مذاکره صورت گرفته، به حضور فراز کمالوند و پیروز قربانی در استقلال واکنش نشان داد و از بازگشت «میلیچ» خبر داد.

- مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برای انتخاب فرهاد مجیدی سه دور مذاکره صورت گرفته، به حضور فراز کمالوند و پیروز قربانی در استقلال واکنش نشان داد و از بازگشت میلیچ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مددی بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: سرانجام بعد از بررسی گزینه های مختلف که هیات مدیره معرفی کرده بودند و پس از سه دور مذاکره با فرهاد مجیدی، با او به توافق رسیدیم و از این لحظه سرمربی استقلال است.

وی تاکید کرد: هیچ شرطی برای فرهاد مجیدی نگذاشتیم و قراردادش به مدت دو سال و نیم خواهد بود.

مجیدی به من گفت که تمام تلاشش را برای موفقیت تیم به کار می گیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اضافه شدن پیروز قربانی مربی سایپا به کادر فنی استقلال تاکید کرد: من از آقای سراجی مدیرعامل سایپا خواهش کردم پیروز قربانی را به تیم ما بدهد و او قول مساعد داد تا این کار را انجام دهد.

وی درباره احتمال حضور فراز کمالوند در کادر فنی فرهاد مجیدی تصریح کرد: فراز کمالوند هم در لیست مجیدی هست اما قرار است او امشب لیست نهایی کادر فنی را به من ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مجیدی سه دور مذاکره کردیم/ برای فرهاد شرط نگذاشتیم

با مجیدی سه دور مذاکره کردیم/ برای فرهاد شرط نگذاشتیم