مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:002021-03-03حوادث

عامل شهادت ماموران ناجا در ایلام بازداشت شد


شرور مسلح پس از به شهادت رساندن سروان سیدروح الله باسره و سرباز وظیفه محمدمهدی دیرکوند ، از محل وقوع جرم فرار کرده و در کوه های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

- شرور مسلح پس از به شهادت رساندن سروان "سیدروح الله باسره" و سرباز وظیفه "محمدمهدی دیرکوند"، از محل وقوع جرم فرار کرده و در کوه های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اقدام به موقع پلیس آگاهی استان ایلام، ضارب شهدای مدافع وطن که چند روز گذشته 2 نفر از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ "دلاور القاصی مهر" اظهار داشت: در پی شهادت 2 نفر از ماموران انتظامی شهرستان دره شهر موضوع دستگیری شرور مسلح و فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شرور مسلح پس از به شهادت رساندن سروان "سیدروح الله باسره" و سرباز وظیفه "محمدمهدی دیرکوند"، از محل وقوع جرم فرار کرده و در کوه های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس آگاهی، پلیس امنیت و انتظامی شهرستان دره شهر و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه این شرور مسلح در کوه های صعب العبور شهرستان شناسایی و دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل شهادت ماموران ناجا در ایلام بازداشت شد

عامل شهادت ماموران ناجا در ایلام بازداشت شد