مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-03اقتصادي

افزایش قیمت سهام با ثبت پتنت نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه شرکت بیوپد هلدینگ (Bio-Path Holdings) اعلام کرد که حق ثبت اختراع فناوری درمان سرطان خود را دریافت کرده است، - ثبت پتنت مربوط به فناوری DNAbilize®، سبب شد تا سهام شرکت بیوپد افزایش یابد.

این فناوری برای هدف گیری اسید های نوکلییک سلول های سرطانی طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه شرکت بیوپد هلدینگ (Bio-Path Holdings) اعلام کرد که حق ثبت اختراع فناوری درمان سرطان خود را دریافت کرده است، سهام این شرکت به اندازه چهار برابر رشد را تجربه کرد.

فناوری که توسط شرکت بیوپد به صورت اختراع ثبت شده است، قابلیت تحویل لیپوزومی DNA است که برای تولید دارو های ضدسرطان اسید نوکلییکی مورد استفاده قرار می گیرد.

این پتنت با عنوان اسید های نوکلییک P-etoxy برای فرمولاسیون لیپوزومی به ثبت رسیده است.

شرکت بیوپد گفته است: حق ثبت اختراع جدید براساس اختراعات قبلی است که از فناوری پلت فرم DNAbilize، این شرکت محافظت می کند که در واقع دارو جدید نانوذرات RNAi است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت بیوپد، اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا پتنت دیگر این شرکت را در دست ارزیابی دارد.

پیتر نیلسن، مدیر ارشد اجرایی شرکت بیوپد در این باره گفت: پلتفرم ابتکاری DNAbilize ما نقایص رویکرد های رایج را بهبود می دهد، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت سهام با ثبت پتنت نانو

افزایش قیمت سهام با ثبت پتنت نانو