مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-03اقتصادي

امیدواری برای اجرای مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان طی هفته های آتی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مجموع اعتباراتی که برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شد 200 میلیارد تومان بود اما امسال این مبلغ به بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار افزایش یافته است.

- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مجموع اعتباراتی که برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شد 200 میلیارد تومان بود اما امسال این مبلغ به بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی سالاری در نشست با شرکای اجتماعی و روسای کانون های بازنشستگان استان ایلام افزود: در مرحله اول متناسب سازی حقوق 3 میلیون و 600 هزار بازنشسته در مرداد ماه انجام شد و ماهانه 10 هزار میلیارد تومان به این قشر از جمعیت پرداخت شد.

وی گفت: برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی رایزنی ها و اقدامات خوبی انجام گرفته است و امیدواریم طی هفته های آتی اجرا شود.

سالاری بیان کرد: پرداخت بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در بودجه سال آینده تصویب شده است و این سازمان از همه ظرفیت ها و توان کارشناسی برای دریافت مطالبات و ارتقای خدمات جامعه تحت پوشش استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای اجرای مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان طی هفته های آتی

امیدواری برای اجرای مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان طی هفته های آتی