مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-03فرهنگي

فراخوان مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان منشتر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان با هدف شناسایی و کشف استعداد های خلاق و تبادل دست آورد های حوزه‏ فیلمنامه و نمایشنامه نویسی ایران و ایجاد فرصت ارتباط .

- فراخوان پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان به مناسبت 50 سالگی فعالیت های سینمایی و تئاتری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان با هدف شناسایی و کشف استعداد های خلاق و تبادل دست آورد های حوزه‏ فیلمنامه و نمایشنامه نویسی ایران و ایجاد فرصت ارتباط و تبادل تجربه در زمینه های مختلف هنر سینما و تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود.

بر همین اساس از تمامی فعالان سینما و تئاتر ایران، پیشکسوتان، فارغ التحصیلان، دانشجویان و جوانان علاقه مند این عرصه دعوت شده تا در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت کنند.

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان در 2 مرحله صورت می گیرد به گونه ای که ابتدا طرح های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می شود و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان منشتر شد

فراخوان مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان منشتر شد