مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-03اجتماعي

آبرسانی به 28منطقه کم بهره مند کشور توسط شودر


شرکت شودر در کمپین «تسهیل دسترسی به آب سالم با شیرآلات شودر» 28 مدرسه در چهار استان کشور را به آبرسانی بهداشتی تجهیز کرد.

- طرح تجهیز شیرآلات بهداشتی و دسترسی به آب سالم در مناطق کمتر بهره مند در قالب طرح مسئولیت اجتماعی شرکت شودر از سال 98 آغاز و امسال به پایان رسید.

این طرح در28 نقطه از مناطق کمتر بهره مند از شیرآلات بهداشتی دراستان های شهرهای کرمانشاه، اردبیل، کرمان و هوتک های سیستان و بلوچستان اجرا شد.

رضا قره داغی ؛مدیرعامل شرکت شیرآلات شودردر جشن 29 سالگی این شرکت گفت: شودر برای انتخاب این 28 نقطه از مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی دعوت کرد تا با اطلاع رسانی، کمک کنند تا مناطقی که بیش از بقیه نیاز به آب رسانی یا تجهیز امکانات دارند مشخص شوند.

وی افزود : آبرسانی و تجهیزات آن برای همه جامعه ضروری است اما شودر برای این امر مدارس را در اولویت قرار داده است.

در این طرح، تجهیز شیرآلات بهداشتی و دسترسی به آب سالم در مناطق کمتر بهره مند در قالب طرح مسئولیت اجتماعی شودر برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

تعویض شیرآلات آب خوری و سرویس بهداشتی، تعویض شلنگ ها و شیرهای مایع دستشویی سرویس بهداشتی ، تعویض لوله های پلیکا بیرون حیاط ، لوله کشی کامل آب خوری و سرویس بهداشتی و رنگ آمیزی محیط از جمله کارهایی هستند که شودر در این طرح انجام می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 28منطقه کم بهره مند کشور توسط شودر

آبرسانی به 28منطقه کم بهره مند کشور توسط شودر