مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-03فرهنگي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خواستار بازسازی و بازآفرینی موسیقی شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با توجه به برخورداری استان از پیشینه غنی موسیقی بر توجه هنرمندان جوان و نوجوان به این عرصه و بازسازی و بازآفرینی موسیقی مقامی به عنوان یکی از اهداف ارزشمند و ضروری در راستای صیانت از ارزش ها و مواریث ارزشمند تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با توجه به برخورداری استان از پیشینه غنی موسیقی بر توجه هنرمندان جوان و نوجوان به این عرصه و بازسازی و بازآفرینی موسیقی مقامی به عنوان یکی از اهداف ارزشمند و ضروری در راستای صیانت از ارزش ها و مواریث ارزشمند تاکید کرد.

حسین فرخنده درآیین پایانی دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی ضمن تقدیر از هنرمندان برای ارسال آثار در این دوره از جشنواره، موسیقی را هنری پر مخاطب و پرجاذبه دانست که زمینه های بروز عواطف و احساسات انسانی را به بهترین شکل فراهم می کند.

وی توصیه هایی به جوانان و نوجوان شرکت کننده داشت و گفت: موسیقی در فرهنگ ایرانیان نسبت ویژه ای با حکمت، ارزش های انسانی و اسلامی دارد و از این رهگذر جایگاه بسیار ویژه ای در اعتلای جامعه خواهد داشت.

وی با بیان این که گرانقدرترین آثار هنری، آثاری بودند که ارتباط خود را با حکمت انسانی و ارزش های اسلامی حفظ کردند و بزرگ ترین هنرمندان کسانی بودند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خواستار بازسازی و بازآفرینی موسیقی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خواستار بازسازی و بازآفرینی موسیقی شد