مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:472021-03-03اقتصادي

حفر چاه های آب غیرمجاز از عوامل مهم تخریب چمن سلطانیه است


مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: حفر چاه های آب غیر مجاز، کمبود آب و افت سطح آب های زیرزمینی چمن تاریخی سلطانیه را با خطر تخریب مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل آقاجانلو ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه حوزه اختیارات منابع طبیعی، در اراضی ملی است، گفت: هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است تا بیشتر به اهمیت حفظ و صیانت از منابع طبیعی و درختان پرداخته شود.

وی به احیا و بازسازی معادن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های اداره کل احیاء و بازسازی معادن می باشد و در صدد هستیم تا این طرح در معادنی که ظرفیت احیاء و بازسازی را دارند اجرا شود.

آقاجانلو با اشاره به وضعیت چمن تاریخی سلطانیه افزود: به دلیل چاه های آبی که در آن منطقه زده شده و همچنین کمبود آب و افت سطح سفره های زیرزمینی، تاثیر منفی بر چمن تاریخی سلطانیه دارد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ابراز داشت: طرح احیاء و بازسازی معادن در معدن انگوران یکی از بزرگترین معادن در کشور است آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

آقاجانلو تاکید کرد: معدن سرب و روی انگوران به عنوان یک معدن سبز شناخته شده و این امر به عنوان الگویی می تواند در سطح معادن استان اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر چاه های آب غیرمجاز از عوامل مهم تخریب چمن سلطانیه است

حفر چاه های آب غیرمجاز از عوامل مهم تخریب چمن سلطانیه است