مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-03حوادث

دومین حادثه چهارشنبه سوری در مشهد؛ 2 نوجوان دیگر راهی بیمارستان شدند


معاون عملیات آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید 2 نوجوان 15 و 12 ساله، در حین ساخت مواد محترقه در منزلی مسکونی، در شمال غرب این شهر خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای چهارشنبه سوری، در راه پله یک منزل مسکونی 2 طبقه به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی و آسیب چشمی شدید شدند که آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محیط حادثه، این 2 نوجوان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: در بررسی های دقیق در محل مشخص شد، این 2 پسر که با یکدیگر همسایه بودند در اقدامی خطرناک و به دور از چشم والدین خود، در حین ساخت ترقه دست ساز به دلیل نامشخصی باعث به وجود آمدن انفجاری مهیب، توام با خسارت و تخریب دیوار و شکستگی شیشه های منزل شان و سوختگی شدید و آسیب جدی به خود شدند.

گفتنی است، این دومین اتفاق مربوط به چهارشنبه سوری در کمتر از یک هفته در شهر مشهد است و در حادثه قبلی دو پسر نوجوان 10 و 14 ساله از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شدند که همچنان در بیمارستان تحت درمان هستند.

انتهای پیام/70068


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین حادثه چهارشنبه سوری در مشهد؛ 2 نوجوان دیگر راهی بیمارستان شدند

دومین حادثه چهارشنبه سوری در مشهد؛ 2 نوجوان دیگر راهی بیمارستان شدند