مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03اجتماعي

همدان در انتظار باران


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی همدان با بیان اینکه پایان هفته شاهد بارش باران خواهیم بود گفت: از امروز وزش باد تا حداکثر 55 کیلومتر بر ساعت پدیده غالب خواهد بود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه سامانه بارشی در استان فعال می شود که به دنبال آن بارش باران در اکثر نقاط استان به ویژه در مناطق شمالی خواهیم داشت اظهار کرد:  از امروز تا پایان هفته شاهد وزش باد  خواهیم بود.

وی از وزش باد و افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در روز پنج شنبه خبر داد و گفت: در برخی ساعات روز جمعه بارش خفیف برف و باران و در پی آن وزش شدید باد شدید پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه سرعت وزش باد امروز در نهایت به 45 کیلومتر بر ساعت و روز جمعه به 55 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید افزود: در دو روز آینده، دمای کمینه در استان افزایش پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای هوا در همدان از منفی 4 تا 12 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است یادآور شد: رزن با منفی 5 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان و بهار و اسدآباد با 13 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در انتظار باران

همدان در انتظار باران