مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03فرهنگي

برگزاری ششمین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای «خلیج فارس» در کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: ششمین دوره جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای خلیج فارس به صورت مجازی در استان کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا علیزاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری ششمین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای خلیج فارس در سالن کنفرانس این اداره کل اظهار داشت: اهمیت بازی های رایانه ای بر کسی پوشیده نیست، امروز از دو منظر می توان به این بازی ها پرداخت؛ یکی اینکه گردش مالی در این بازی ها در سطح دنیا بسیار زیاد است، دوم اینکه در زمینه فرهنگی و تاثیراتی که این بازی ها بر روی  جوانان و کودکان به وجود می آورد لازم به صورت جدی به آن پرداخته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: در کشور این جشنواره توسط موسسه توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح در خانواده ها و افزایش هرچه بیشتر همبستگی در بین جامعه و مردم، ایجاد بستر سرگرمی در شرایط کنونی کشور و ایجاد محیط رقابتی سالم بین جوانان و نوجوانان  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره  قرار بود در اسفندماه سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا موکول به سال جاری شد، گفت: سه دوره این جشنواره در تهران و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای «خلیج فارس» در کرمان

برگزاری ششمین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای «خلیج فارس» در کرمان