مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-03اقتصادي

جزییات طرح تعویض کولرهای پرمصرف/ مشترکان فقط یک سوم پول کولر را می پردازند


اگر 4 میلیون کولر گازی فرسوده با کولر استاندارد تعویض شود، شاهد کاهش 6 هزار مگاواتی مصرف برق در زمان پیک هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، راه طول و درازی که صنعت برق کشور از شهریورماه سال 1316 شروع کرد اکنون به به جایی رسیده است که کشور ما به یکی از قطب های تولید برق منطقه بدل شده و نزدیک به 100 درصد از مردم کشور به این نعمت دسترسی دارند.

صنعت  برق 83 ساله ایران هم اکنون با چالش های بسیار زیادی دست و پمجه نرم می کند که در مواردی مسئله تامین برق پایدار برای مردم در سال های آینده با تهدید جدی مواجه می شود.

یکی از اصلی ترین این چالش ها بی توجهی به رعایت الگوی مصرف در کشور تلقی می شود که باید در قالب فعالیت های متعددی اصلاح گردد.

در همین راستا به منظور بازخوانی مشکلات فعلی صنعت برق کشور و اشاره به تجربیات سال های گذشته به سراغ محمد حسن متولی زاده، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توانیر رفتیم تا پیرامون بازخوانی تجربیات ذکر شده به گفتگو بنشینیم.

مشروح این گفتگو به شرح ذیل است: *صنعت برق به خودکفایی 100 درصدی رسیده است فارس: صنعت برق یکی از موفق ترین صنایع پس از انقلاب به حساب می آید، ممکن است پیرامون این عملکرد پس از سال 57 توضیح بدهید؟ متولی زاده: بعد از پیروزی انقلاب حجم تأسیسات و کاری که در صنعت برق شده است، کار بسیار بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح تعویض کولرهای پرمصرف/ مشترکان فقط یک سوم پول کولر را می پردازند

جزییات طرح تعویض کولرهای پرمصرف/ مشترکان فقط یک سوم پول کولر را می پردازند