مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-03سياسي

برگزاری کمیسیون پزشکی در چند استان کشور


مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی در استان های سمنان، فارس، هرمزگان، قم و شهرستان های استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا حبیب اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان سمنان توضیح داد: این کمیسیون در روزهای 7 الی 9 اسفند با حضور پنج نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی جلسات آن 360 نفر از متقاضیان مورد معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی رسیدگی به پرونده های موضوع ماده 22 و 26 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران استان سمنان نیز در روز 10 اسفند برگزار شد و 200 پرونده مربوط به خانواده های معظم جانبازان و شهدا در مورد حق پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان فارس نیز گفت: این کمیسیون از تاریخ 7 الی 9 اسفند با حضور پنج نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که طی این جلسات 360 نفر از داوطلبان مورد معاینه قرار گرفتند.

حبیب اللهی افزود: همچنین جلسات کمیسیون رسیدگی به پرونده های موضوع ماده 22 و 26 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران استان فارس نیز در تاریخ 10 اسفند برگزار شد که در این جلسه 200 پرونده مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیسیون پزشکی در چند استان کشور

برگزاری کمیسیون پزشکی در چند استان کشور