مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-03سياسي

اجرای طرح پاکسازی محیط روستا به همت خانه های هلال


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح ابتکاری آیین کاشت نهال و پاکسازی محیط روستا به همت اعضای خانه های هلال این جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی سنجربگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرساله به مناسبت روز درختکاری ، برنامه های مختلفی در این زمینه، در دستور کار قرار می گیرد اظهار کرد: شعار هفته منابع طبیعی در سال 99 مبنی بر همه با هم جهاد، برای حفظ منابع طبیعی سبب شد یک طرح ابتکاری از سوی جمعیت هلال احمر اجرایی شود.

وی به ایجاد خانه های هلال در روستاهای سراسر کشور با طرح ویژه ای از سوی ریاست جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: خانه های هلال در نزدیکترین سطح ارتباطی با مردم قرار می گیرند و همین یعنی ظرفیت تازه ای در جمعیت هلال احمر ایجاد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری گفت: امسال علاوه بر آیین کاشت نهال، از همیاری و مشارکت اعضای داوطلب 110 خانه هلال در روستاهای سراسر استان استفاده خواهیم کرد تا زباله های محیط اطراف روستاها را نیز پاکسازی کنیم.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، بیش از دو هزار نهال در اختیار هلال احمر قرار می گیرد تا طرح آیین کاشت نهال اجرایی شود افزود: هماهنگی لازم با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاکسازی محیط روستا به همت خانه های هلال

اجرای طرح پاکسازی محیط روستا به همت خانه های هلال