مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-03سياسي

درخواست از استاندار جهت دریافت حق شهرداری رشت از وزارت کشور


در جلسه علنی شورای شهر رشت از عدم پرداخت حق شهرداری رشت در موضوع ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی بر اساس ماده 23 جرائم راهنمایی و رانندگی انتقاد و به ورود جدی استاندار گیلان به این مهم جهت دریافت مطالبات شهردار رشت تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یک صد و هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به روز احسان و نیکوکاری اظهار کرد: افرادی که به لحاظ مالی از بضاعت خوبی برخوردار هستند باید به افراد نیازمند جامعه یاری برسانند.

سرانه فضای سبز رشت کمتر از شهرهای کویری احمد رمضانپور با اشاره به پیش رو بودن هفته درختکاری افزود: جای تأسف است که با توجه به ویژگی های آب و هوایی در شهر رشت و گیلان، سرانه فضای سبز این شهر و استان نسبت به شهرهای کویری کشور کمتر است و متأسفانه ما نتوانستیم از ظرفیت آب و هوایی به خوبی بهره مند شویم و ان شاالله با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم از این موهبت الهی بیشتر بهره مند شویم.

فعالیت 45 دوربین ثبت تخلف در رشت عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهر رشت جزو محدود شهرهای کشور است که دارای کد گذرواژه از ناجا هستند، اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک رشت در ابتدا  فعالیتش را با هفت دوربین ثبت تخلف فعالیت آغاز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از استاندار جهت دریافت حق شهرداری رشت از وزارت کشور

درخواست از استاندار جهت دریافت حق شهرداری رشت از وزارت کشور