مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-03اجتماعي

ضرورت مستندسازی تجربه های آموزش در دوران کرونا


جمع آوری شواهد و مستندات از آموزش در دوران کرونا بسیار حائز اهمیت است و این وضعیت باید مستندسازی شود تا از تجربه های آن در آینده بهره مند شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در شیراز، با بیان اینکه در شرایط کرونایی با وضعیتی مواجه شدیم که مدارس را باید تعطیل می کردیم، اظهار کرد: این وضعیت که دانش آموزان به مدرسه نروند ساده بیان می شود، اما در نظام آموزشی رویداد بسیار عظیمی است که موجب فشار بر روی معلم، دانش آموز و والدین می شود، چرا که هیچکس آمادگی این را نداشت که چرخه آموزش رو در رو به آموزش غیرحضوری انتقال پیدا کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نظامی که برای ده ها سال طبق روش های معینی معلم پرورش داده بود به یکباره در شرایطی قرار گرفت که ساختارهای گذشته باید تغییر نقش می داد تا در شرایط جدیدی قرار بگیرد و این پدیده نیاز به هماهنگی و انگیزه قوی داشت.

وی گفت: این بحران جدی و تغییر چشمگیری که همه ارکان آموزش را درگیر می کند، هم زمان سلامت جسمی و روانی دانش آموزان را نیز مورد تهاجم قرار می دهد، و این درست است که اگر دانش آموز به مدرسه برود در معرض کرونا قرار می گیرد اما اگر این امر اتفاق نیفتد هم همچنان سلامت جسمی و روانی دانش آموزان در مخاطره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مستندسازی تجربه های آموزش در دوران کرونا

ضرورت مستندسازی تجربه های آموزش در دوران کرونا