مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:462021-03-03اقتصادي

برق هتل های یزد وصل شد


استاندار یزد از رفع ناهماهنگی مربوط به قطع برق تعدادی از هتل های یزد خبر داد و گفت: به محض گزارش دادن این مشکل در خصوص این ناهماهنگی اقدام شده و برق این هتل‎ها مجدد وصل شد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد از رفع ناهماهنگی مربوط به قطع برق تعدادی از هتل های یزد خبر داد و گفت: به محض گزارش دادن این مشکل در خصوص این ناهماهنگی اقدام شده و برق این هتل‎ها مجدد وصل شد.

صبح امروز برق تعدادی از هتل های یزد با وجود مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر حمایت دستگاه های خدمات رسان از واحدهای آسیب دیده از کرونا قطع شد ولی کمتر از چند ساعت بعد با پیگیری استاندار یزد، این ناهماهنگی در استان یزد برطرف شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به این که مشکل قطع برق هتل های یزد در همان لحظه ابتدایی برطرف شد، اظهار کرد: به محض گزارش دادن این مشکل در خصوص این ناهماهنگی اقدام شده و برق این هتل‎ها مجدد وصل شد.

وی با بیان این که مصوبات ستاد ملی کرونا همواره در دستور کار قرار دارد، گفت: گردشگری جزو آسیب دیده ترین اقشار در دوران کروناست که دولت در این راستا حمایت هایی مادی و معنوی را از این صنعت داشته و در استان یزد نیز با توجه به اهمیت گردشگری نیز حمایت هایی در حیطه استان داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق هتل های یزد وصل شد

برق هتل های یزد وصل شد