مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-03سياسي

معایب انتخابات های گذشته رفع شود/ لزوم بهبود معیشت مردم


فرماندار کرمان بر لزوم احصا و رفع معایب و ایرادات انتخابات های گذشته تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بابایی صبح چهارشنبه در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار کرد: ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 28 خرداد سال 1400 برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات میان دوره ای مجلس و خبرگان رهبری را در شهرستان کرمان نداریم، افزود: در شرایط کنونی باید به چندین مساله توجه داشته باشیم؛ یکی از مسائل مورد اهمیت اپیدمی کروناست که باید سلامت مردم در این زمینه حفظ شود.

بابایی با اشاره به اینکه بحث واکسیناسیون باید به صورت جدی دنبال شود، افزود: با توجه به نزدیک شدن به عید، انجام مسافرت های نوروزی و دید و بازدیدها می تواند مشکل ساز شود.

افزایش بی رویه قیمت ها باعث فشار مضاعف به مردم شده است وی همچنین با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب و معیشت مردم گفت: همانگونه که ما در داخل کشور برای برگزاری انتخاباتی خوب و سالم برنامه ریزی و تلاش می کنیم؛ دشمن هم در جهت عکس در حال برنامه ریزی برای توطئه چینی است تا همراهی مردم در انتخابات را کمرنگ و حتی حذف کند.

بابایی با بیان این مطلب که ملت ایران اعتقادات دینی و مذهبی خود را به کسی نمی فروشند، یادآور شد: البته باید در نظر داشت که زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معایب انتخابات های گذشته رفع شود/ لزوم بهبود معیشت مردم

معایب انتخابات های گذشته رفع شود/ لزوم بهبود معیشت مردم