مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-03فرهنگي

جایگاه زبان فارسی در ایالت گجرات هند


اندیشمندان هند در وبینار «زبان و ادبیات فارسی در ایالت گجرات هند در یک نگاه» تأکید کردند: گجرات ایالتی مهم برای هند از لحاظ زبان و ادبیات فارسی محسوب می شود.

- اندیشمندان هند در وبینار زبان و ادبیات فارسی در ایالت گجرات هند در یک نگاه تأکید کردند: گجرات ایالتی مهم برای هند از لحاظ زبان و ادبیات فارسی محسوب می شود.

بسیاری از حکمای این ایالت نیز به زبان فارسی تکلم می کردند و هیچ کس نمی تواند تلاش های حکمرانان گجرات در گسترش زبان فارسی و فرهنگ ایرانی را کتمان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار بین المللی زبان و ادبیات فارسی در ایالت گجرات هند در یک نگاه با حضور دانشجویان، استادان و مدیران گروه های آموزشی زبان و ادبیات فارسی توسط خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبیی و با همکاری دانشگاه مهاراجا ساجیرائو شهر برودا در ایالت گجرات در فضای مجازی زوم برگزار شد.

دانش پتل، رییس بخش بین المللی دانشگاه برودا در سخنرانی خود به اهمیت برگزاری وبینار بین المللی زبان و ادبیات فارسی در ایالت گجرات هند در یک نگاه پرداخت و گفت: ما مفتخریم که با نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بمبیی در برگزاری این وبینار بین المللی همکاری می کنیم چراکه این وبینار می تواند سکوی مناسبی برای فعالیت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه زبان فارسی در ایالت گجرات هند

جایگاه زبان فارسی در ایالت گجرات هند