مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-03اجتماعي

پیگیری ها نتیجه داد/ بستن کمر همت برای محرومیت زدایی «ورمله»


خبرگزاری فارس- ایلام؛ مردم روستای ورمله از توابع شهرستان هلیلان که تعداد آنها به 13 خانوار می رسد سال هاست با ترس و دلهره در خانه هایی قدیمی و سنگی که آشیانه ی حیوانات سمی هچمون مار، عقرب و.

است، زندگی می کنند.

کودکان روستای ورمله به دلیل نداشتن مدرسه و امکانات آموزشی کماکان از شرکت در کلاس های درسی محروم هستند؛ این کودکان که میبایست مانند هم سن و سالان خود مشغول درس و بازی باشند، متاسفانه مجبورند کنار خانواده ی خود در شرایط سخت و طاقت فرسایی زندگی کنند.

به دنبال پیگیری علت کمبود امکانات در روستای ورمله متوجه شدیم که راه ارتباطی متصل به این روستا بسیار نامناسب و پرخطر است که همین امر مانع خدمات رسانی به این روستا شده بود؛ به گفته ی ساکنان روستای ورمله، نامناسب بودن راه ارتباطی علاوه بر اینکه تردد را دشوارتر می کرد، مانع آب رسانی و انتقال خدمات به این روستا جهت رفاه روستاییان نیز شده بود.

لازم به ذکر است؛ خبرگزاری فارس در گذشته نیز گزارشی در خصوص مشکلات روستای ورمله از توابع شهرستان هلیلان منتشر کرده که در همین راستا اقداماتی از سوی مسوولین مربوطه برای رفع مشکلات مردم روستا صورت گرفته است.

اما با این وجود هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که کماکان مردم روستا امید دارند با کمک مسوولین تا حدی از سختی هایی زندگی روستایی و کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها نتیجه داد/ بستن کمر همت برای محرومیت زدایی «ورمله»

پیگیری ها نتیجه داد/ بستن کمر همت برای محرومیت زدایی «ورمله»