مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-03سياسي

احداث بیمارستان جامع آموزشی 420 تخت خوابی در زنجان


عضو هیأت امنای بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان گفت: در حال حاضر بزرگترین پروژه های درمانی کشور اعم از بخش ویژه سرطان (انکلوژی)، بخش بستری با 140 تخت، - ایسنا/زنجان عضو هیأت امنای بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان گفت: در حال حاضر بزرگترین پروژه های درمانی کشور اعم از بخش ویژه سرطان (انکلوژی)، بخش بستری با 140 تخت، بیمارستان جامع آموزشی 420 تختخوابی توسط خیریه ولیعصر (عج) در حال احداث است.

محمدرضا نهاوندی پور در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت خیریه ولیعصر (عج)، اظهار کرد: این خیریه در سال 1364 به پیشنهاد امام جمعه فقید وقت به نام آیت الله موسوی و با حضور جمعی از خیرین استان زنجان و با هدف بهداشت و درمان تشکیل شد و همچنان پس از 35 سال به فعالیت خود در امر بهداشت و درمان ادامه می دهد.

وی در رابطه با اولین فعالیت خیریه ولی عصر (عج) زنجان، افزود: در اولین فعالیت خیریه بیمارستان ولی عصر (عج) با زمین اهدایی توسط بنیاد مستضعفان و کمک های مردمی حدود 43 هزار زیربنای درمانی ساخته شد و در اختیار دولت قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان به عنوان مرجع برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرد ولی مشکلات عدیده ای وجود داشت، تصریح کرد: در روزهای اول شیوع کرونا خیریه ولیعصر (عج) حدود 500 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان جامع آموزشی 420 تخت خوابی در زنجان

احداث بیمارستان جامع آموزشی 420 تخت خوابی در زنجان