مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-03اقتصادي

صدور دوباره ویزای توریستی امارات برای ایرانی ها


رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران گفت: امارات صدور ویزای توریستی را برای شهروندان ایرانی از سر گرفته و فروش تور و بلیت پروازهای این مقصد نیز در آژانس های ایرانی آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امارات 28 آبان ماه سال 1399 صدور ویزای توریستی را برای شهروندان 13 کشور مسلمان از جمله ایران متوقف کرد.

پس از آن، رفت و آمد گردشگران رژیم اسراییل به این کشور آغاز شد، اما اواخر دی ماه این کشور اعلام کرد توافقِ لغو ویزا برای گردشگران اسراییلی را به دلیل کرونا تا ماه ژوییه آتی (اوایل تابستان 2021) به حالت تعلیق درمی آورد.

در بهمن ماه 99 سیدمحمد حسینی، رییس دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در توییتر پیام داد که روادیدِ امارات برای تجار و بازرگانان (که ثابت کنند برای تجارت می آیند) و کسانی که می خواهند خانواده های شان را بیاورند صادر خواهد شد.

پس از این پیام، بسیاری از دانشجویان و خانواده های افراد مقیم در این کشور، اعلام کردند برای دریافت ویزای امارات همچنان با مشکل مواجهند.

محمد حسینی روز پنجشنبه (هفتم اسفندماه 99) نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که حسب اطلاع، صدور روادید (ویزا) توریستی امارات برای ایرانیان از روز پنجشنبه شروع شده و دستورالعمل برای آژانس ها ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دوباره ویزای توریستی امارات برای ایرانی ها

صدور دوباره ویزای توریستی امارات برای ایرانی ها