مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-03اقتصادي

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را مکلف کردند که 25 هزار میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال از طریق بانک های عامل پرداخت کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را مکلف کردند که 25 هزار میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال از طریق بانک های عامل پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای بند ب تبصره (16) را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است برای حمایت از اشتغال از طریق بانک های عامل مبلغ دویست و پنجاه هزار میلیارد ریال از هر محل از جمله منابع سپرده های پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی و سایر منابع را به تفکیک با تاکید و اختصاص سهم بیشتر متناسب با نرخ بیکاری از بالا به پایین به پیشنهاد دستگاه مربوطه و تشخیص شورای برنامه ریزی و هماهنگی به شرح ذیل تسهیلات پرداخت نماید: ردیف 1 - در اجرای بند (ب) ماده (83) قانون برنامه ششم توسعه و ماده (52) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، یکصد هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 30 هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور با معرفی دستگاه های ذی ربط به مددجویان و کارفرمایان طرح های اشتغال حداقل پنجاه درصد مددجویی با اولویت زنان سرپرست خانوار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال