مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-03سياسي

پروژه های نیمه کاره یزد ظرف چندماه آینده افتتاح می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به تعداد زیاد پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در یزد گفت: تا چند ماه آینده هر هفته شاهد افتتاح پروژه های عمرانی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ضرورت کاهش روابط فیزیکی بین مردم و دستگاه های اجرایی، نیازمند ارائه خدمات الکترونیکی به مردم هستیم و در یک سال گذشته شاهد پیشرفت های زیادی در این عرصه بوده ایم.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان یزد با بهره گیری از نیروهای توانمند در این حوزه نسبت به ارائه خدمات گسترده به صورت الکترونیکی اقدام کرده و همواره از شرکت های پیشگام و پیشتاز در این بخش بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی، کاهش زمان، کاهش هزینه، شفافیت، پاسخگویی، کارآمدی، اثر بخشی و درنهایت رضایتمندی در مشتریان را به همراه دارد، گفت: در معاونت هماهنگی امور عمرانی و در راستای ارائه خدمات الکترونیکی اقدامات خوبی توسط دستگاه های اجرایی، سازمان ها و شرکت های دولتی استان انجام شده که هر یک در جای خود کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است.

صادقیان بیان کرد: در تلاش هستیم با تجمیع بانک های اطلاعاتی دستگاه های مختلف اجرایی به صورت یکپارچه و متمرکز، سیستم های یکپارچه اطلاعات داده مکانی استان یا سامانه SDI را راه اندازی نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه کاره یزد ظرف چندماه آینده افتتاح می شود

پروژه های نیمه کاره یزد ظرف چندماه آینده افتتاح می شود