مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-03پزشكي

وضعیت عمومی مبتلایان به کرونای انگلیسی در مشهد رو به بهبود است


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وضعیت عمومی مبتلایان به کرونای انگلیسی را رو به بهبود عنوان کرد و گفت: علائم کرونای انگلیسی از نظر بالینی تفاوتی با گذشته ندارد و تنها راهکار پیشگیری از آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

- علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه در یک هفته اخیر 6 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در مشهد شناسایی شد، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار پیشگیری از کرونا، توجه به فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و بهداشت دست است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از شهرهای استان خوزستان به دلیل گسترش ویروس کرونای انگلیسی در وضعیت قرمز قرار گرفته است، تصریح کرد: در صورت عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی ایجاد این وضعیت در دیگر مناطق کشور از جمله استان خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد وضعیت شهرهای زیر پوشش این دانشگاه را از نظر همه گیری ویروس کرونا زرد و در برخی مناطق آبی عنوان کرد و گفت: ویروس کرونای انگلیسی در سطح جامعه در حال گردش است و برای بهبود این شرایط، مردم باید به دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عمومی مبتلایان به کرونای انگلیسی در مشهد رو به بهبود است

وضعیت عمومی مبتلایان به کرونای انگلیسی در مشهد رو به بهبود است