مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-03سياسي

هیأتی های اسلامشهر 42 هزار درخت زیتون می کارند


مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: همزمان با روز درختکاری،42 هزار اصله نهال مثمر زیتون که در قرآن هم از آن نام برده شده است با محوریت هیأتی ها و فعالین قرآنی در این شهرستان کاشته می شود.

- حجت الاسلام سیدحسین موسوی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امسال هم به مناسبت روز درختکاری هیأتی ها و فعالین قرآنی این شهرستان پای کار محیط زیست و درختکاری آمدند، اظهارداشت: روز گذشته سه شنبه 12 اسفندماه، همایش همیاران محیط زیست با حضور پرچمداران و مسئولین هیأت های مذهبی و مسئولین خانه ها و موسسات قرآنی شهرستان و فعالان فرهنگی یعنی مدیران کانون های فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسین موسوی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر همایش همیاران محیط زیست اسلامشهر با حضور پرچمداران و مسئولین هیأت های مذهبی، مسئولین قرآنی و فرهنگی شهرستان   وی افزود: بناست در ایام روز درختکاری، 42 هزار اصله نهال مثمر زیتون که در قرآن هم از آن نام برده شده است با محوریت هیأتی ها و فعالین قرآنی کاشته شود.

موسوی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون اهمیت درختکاری و تاکیدات اسلام بر این مباحث مطالبی ارائه شد، گفت: در روایتی از امام صادق(ع) داریم که بعد از درگذشت انسان، 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی های اسلامشهر 42 هزار درخت زیتون می کارند

هیأتی های اسلامشهر 42 هزار درخت زیتون می کارند